Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!

要懂汇 23 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第1张图片-要懂汇

Hero Capital, peniaga ekonomi ini, yang dikenali sebagai pembukaan pasaran China pada tahun 2015, tiba -tiba bergemuruh dalam masa terdekat!Sebilangan besar undi yang berkaitan muncul di setiap platform ketiga di internet, dan menyebabkan bunyi pendapat umum dalam bulatan pertukaran.

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第2张图片-要懂汇

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第3张图片-要懂汇

Dari situasi semasa, ia tidak dibuka di laman web rasmi, platform dagangan tidak dapat disambungkan, dan semua wang tidak dapat dikeluarkan.Pada asasnya, ia dapat ditentukan bahawa roll platform dilepaskan!Kehilangan khusus detektif yang disebabkan olehnya tidak diketahui, tetapi ia dapat dijangka sangat terlibat.

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第4张图片-要懂汇

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第5张图片-要懂汇

Pada masa yang sama, detektif terasa sangat menyesal kerana ini!Kerana detektif melaporkan banyak risiko banyak risiko Hero sebelum ini!Pada bulan Januari tahun ini, amaran berterusan telah dijalankan, menekankan bahawa ia mempunyai tanda berlari!

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第6张图片-要懂汇

Pada masa itu, detektif menegaskan bahawa Hero sendiri menyebarkan bahawa terdapat kedua -dua Australia dan penyeliaan MSB Kanada!Tetapi melalui maklumat MT4 Hero, kita dapat melihat bahawa hanya ada satu syarikat yang sebenarnya menggunakan transaksi yang dipanggil HerocapitalPtyLimited di Kepulauan Marshall.

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第7张图片-要懂汇

Datang ke Kepulauan Marsham adalah salah satu pendaftaran luar pesisir yang terkenal.Mungkin, setiap orang mesti tahu bahawa kekuatan pengawasan adalah jelas, dan detektif tidak akan mengulangi terlalu banyak setakat ini!

Apa yang lebih mencurigakan ialah syarikat itu didaftarkan dengan jelas di Kepulauan Marshall, tetapi maklumat hubungan yang tersisa adalah nombor telefon Hong Kong!

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第8张图片-要懂汇

Oleh itu, detektif dipindahkan ke maklumat pendaftaran industri dan komersil Hong Kong, dan ternyata menjadi maklumat mengenai entiti yang berkaitan!Pada masa yang sama, terkejut bahawa pendaftar syarikat itu adalah Wang Huajie.

"Wang Huajie" adalah "Pengarah Eksekutif, Pengurus Besar, dan Wakil Undang -Undang Gano Technology Co., Ltd.".Ia mempunyai "Gano", yang merupakan komuniti pelaburan "neaveTrader" semasa, dan Hero adalah platform promosi yang paling penting dalam masyarakat!

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第9张图片-要懂汇

Maksudnya, "Hero" bukanlah pembekal ekonomi yang mudah;Semasa membina platform sendiri, ambil komuniti sendiri untuk menarik pelabur antara satu sama lain.

Pada masa yang sama, "neomeTrader" atau "Gano" menarik perhatian detektif.Pertama sekali, mereka tidak mempunyai lesen atau kelayakan yang sama dalam perkhidmatan pelaburan kewangan domestik, yang melanggar undang -undang dan peraturan negara.

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第10张图片-要懂汇

Dan detektif mendapati bahawa ia mula -mula memindahkan syarikat dari Jiangsu ke Shenzhen, dan kemudian berpindah ke Dubai!Selain itu, mereka juga membatalkan syarikat domestik dan syarikat berkaitan lain!

Langkah -langkah ini pasti membawa maut kepada pelabur!Kerana kontrak dan perjanjian adalah satu -satunya jaminan bagi mereka.Walau bagaimanapun, disebabkan oleh perubahan dan penghijrahan syarikat, kontrak dan perjanjian yang ditandatangani antara pelabur dan "nikmat" atau "gano" mungkin terjejas.

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第11张图片-要懂汇

Dan Hero mempunyai insiden tingkap timur seawal 25 Januari!Laman web rasminya Heroli.com telah runtuh pada masa itu!

Atas sebab ini, detektif juga mengingatkannya sekali.Ia juga dimaklumkan bahawa mereka akan menghadapi risiko tidak dapat bergantung kepada kontrak atau perjanjian asal untuk melindungi hak dan kepentingan mereka.Pada masa yang sama, ia juga merupakan isyarat untuk dijalankan, yang perlu diberi perhatian.

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第12张图片-要懂汇

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第13张图片-要懂汇

Akhirnya, pelabur yang mengalami kerugian pada Hero mempunyai beberapa pendapat.

Jika anda tidak boleh menghubungi Hero, anda boleh mempertimbangkan untuk mencuba komuniti "sheeTrader".

Alamatnya "neavetraderfx.cn" masih beroperasi secara normal!Apabila perlu, anda juga boleh melaporkan kes itu, terutamanya bukti bersekutu "gano" dan "nikmat" bukti korelasi boleh memainkan peranan utama di dalamnya.

Di atas adalah semua laporan detektif untuk lombong pahlawan.Terima kasih!

Sekiranya anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, mengadu

Sila imbas kod untuk menambah QQ detektif!

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第14张图片-要懂汇

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第15张图片-要懂汇

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI

Modal Hero melarikan diri, dan pelabur 'gano' ditipu!-第16张图片-要懂汇

Detektif 1: 3464399446 Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721 Detektif 4: 2389671330

要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

抱歉,评论功能暂时关闭!