Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!

要懂汇 21 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Lesen dipromosikan dalam tamat tempoh? !PersimpanganBiarkan saya merumuskan beberapa isu penemuan baru -baru ini yang telah ditemui.Persimpangan

1.FusionMarkets

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第1张图片-要懂汇

Dari perspektif maklumat pengawalseliaan platformnya, FusionMarkets mendakwa mempunyai tiga lesen pengawalseliaan:

AR Fusionmarkets adalah FMGPTradingRouptTYLTD yang diselia oleh Australia (ASIC) dan mempunyai lesen untuk menjalankan perkhidmatan kewangan di Australia dengan nombor lesen 385620.

LegleneaglesecuritiesPtyLimited adalah sebuah syarikat yang didaftarkan di Vanuatu (Syarikat No. 40256) dan dikawal oleh VFSC.

ArfusionMarketsInternational adalah peniaga sekuriti berdaftar yang didaftarkan oleh Pentadbiran Perkhidmatan Kewangan Seychel (nombor lesen SD096).

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第2张图片-要懂汇

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第3张图片-要懂汇

Walau bagaimanapun, FusionMarkets sebenarnya menggunakan satu laman web rasmi yang tidak menyebut FusionMarketsptyltd, yang tidak menyebut nama itu.

Jadi, persoalannya dua kali lagi?Persimpangan

Mungkinkah syarikat ini adalah sebuah syarikat yang tidak boleh berada di atas meja?PersimpanganKenapa tidak berani mempublikasikan maklumat syarikat di laman web rasmi, atau adakah FusionMarkets cuba menutupi?

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第4张图片-要懂汇

Melalui maklumat pertanyaan dari Majlis Sekuriti dan Pelaburan Australia (ASIC), anda dapat melihat bahawa lesen yang dipegang oleh FusionMarketSptyltd adalah lesen AR yang diberi kuasa oleh GleneagleasSetManagementLited, dan ia telah tamat pada September tahun ini.

2.Equiti

   

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第5张图片-要懂汇

   

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第6张图片-要懂汇

Selepas beberapa pertanyaan, maklumat pengawalseliaan Equitigroupltd.

Seperti yang ditunjukkan dalam angka di atas, lesen pengawalseliaan Equitigroupltd. hanya termasuk dalam bursa sekuriti asing.

Ini bermakna Equitigroupltd.

Ringkasnya, jika semua orang melakukan transaksi pertukaran asing di platform Equiti, mereka perlu berjaga -jaga dengan syarikat Jordan Equitigroupd.PersimpanganPersimpangan   

3.Spreadex

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第7张图片-要懂汇

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第8张图片-要懂汇

Dari segi kemungkinan tetap dan kasino, spreadexltd diberikan permit oleh British British dan menyokong perjudian yang bertanggungjawab oleh pengawasannya, dengan nombor akaun 8835.

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第9张图片-要懂汇

Memahami HUI: Platform Equiti penuh dengan aduan!Satu cek semuanya tamat tempoh!-第10张图片-要懂汇

Walau bagaimanapun, selepas pengesahan, saudara kebenaran telah disahkan bahawa jenis lesen permainan spreadexlimited di laman web Suruhanjaya Perjudian British adalah lesen perisian perjudian yang tidak -merendahkan, dan telah tamat selama lebih dari dua tahun!PersimpanganJadi mengapa dia berani mengeluarkan publisiti dan masih melibatkan permainan ...

Lesen adalah jaminan pelabur, dan jaminan tamat tempoh adalah sama dengan udara!PersimpanganJika anda membiarkan diri anda percaya pada platform sedemikian, ia bersamaan dengan membiarkan platform masalah!Persimpangan

要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

抱歉,评论功能暂时关闭!