Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!

要懂汇 13 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Rakan -rakan yang telah memberi perhatian kepada abang saya harus mempunyai kesan tertentu pada platform pameran di pameran itu.Dari detektif Circle Exchange kami, masalah UEZ ditemui di pameran, mempersoalkan, dan kini berjalan.Mari kita tinjau kejadian UEZ.

Dari 20-22 Jun, 2023, detektif peneroka aplikasi pada aplikasinya mengambil bahagian dalam pameran IFXExpo di Thailand.

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第1张图片-要懂汇

Tetapi mengapa anda nampaknya orang Cina di gerai ini?Mereka juga memakai pakaian UEZ.

Di samping itu, detektif juga menyaksikan tanda pameran di gerai, dan maklumat penyeliaan yang diiklankan oleh kemurahan hati disenaraikan secara terperinci kepada nombor sijil pengawalseliaan.

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第2张图片-要懂汇

Tetapi!PersimpanganDetektif itu kembali kepada siasatan satu demi satu, yang boleh memikirkan semua masalah pengawasan ini!PersimpanganPersimpanganJadi berani!

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第3张图片-要懂汇

(Tidak tertakluk kepada pengawasan NFA di Amerika Syarikat)

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第4张图片-要懂汇

(Hanya dapatkan lesen AR di Australia)

Belum lagi garis pertahanan pengawalseliaan yang terakhir di Amerika Syarikat, tidak ada nama UEZ dalam senarai hasil pertanyaan!Malah nama UEZ tidak berguna!Kerana FinCEN tidak mengawal pertukaran asing, ini hanya organisasi anti -pengubahan wang haram!

Sebagai tambahan kepada hakikat bahawa pengawasan tidak benar, UEZ tidak mempunyai MT4, menggunakan perisian spamnya sendiri.

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第5张图片-要懂汇

Di atas adalah artikel mengenai pameran pada 29 Jun mengenai pameran pameran pada 29 Jun.Perkara ini kurang dari sebulan sebelum maklumat yang diterbitkan mesej ini hari ini, kami telah menerima aduan semua orang, UEZ telah berjalan!PersimpanganPersimpanganSekiranya lebih ramai orang melihat pendedahan UEZ pada mulanya, bolehkah mereka mengelakkan beberapa kerugian yang tidak perlu sekarang ... ia dapat difikirkan, betapa pentingnya untuk memahami betapa pentingnya maklumat pendedahan di sini!PersimpanganPersimpanganPersimpangan

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第6张图片-要懂汇

Hanya dalam beberapa hari, ramai pelabur menghubungi pendedahan detektif UEZ!Ramai di antara mereka yang ditipu selepas pergi ke Thailand untuk mengambil bahagian dalam pameran itu!Kumpulan itu bersama -sama, dan semua orang pada dasarnya melabur 800,000!

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第7张图片-要懂汇

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第8张图片-要懂汇

Saya berharap semua pelabur tidak akan berpeluang untuk mempunyai platform masalah ini, dan saya berharap lebih banyak rakan dapat memberi perhatian kepada kita perlu memahami platform, dan satu lagi sokongan akan ditipu oleh satu orang!PersimpanganPersimpanganPersimpanganPersimpanganInsiden ini juga dapat membuktikan sepenuhnya bahawa kami telah membuat bukti sebenar untuk setiap pendedahan!PersimpanganPersimpanganPersimpanganUntuk insiden ini, Detektif Circle Exchange juga menganjurkan kumpulan perlindungan hak untuk membantu semua orang melindungi hak mereka bersama -sama.PersimpanganPersimpangan

✉ Pemberitahuan:

已 Untuk memahami bahawa pasaran semasa telah dilancarkan, pengguna boleh memuat turun versi iOS dan versi Android melalui kod QR yang menyapu mi:

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第9张图片-要懂汇

P Dengan memahami saluran "pendedahan" untuk memahami aplikasi pertukaran:

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第10张图片-要懂汇

讯 Maklumat lanjut seperti Peringkat Maklumat Pembrokeran dan maklumat lain adalah untuk memahami kiriman wang:

Kejadian UEZ meringkaskan, jangan mempercayai platform masalah!-第11张图片-要懂汇

要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

抱歉,评论功能暂时关闭!