Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?

要懂汇 14 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Platform masalah yang paling baik adalah untuk mengikuti masa.Mata Wang Maya, Yuan Universe ... mereka berjuang untuk gelombang baru, menarik perhatian pelabur!Bukannya tidak baik untuk mengikuti masa, tetapi ini tidak dapat menahan pengawasan sama sekali!PersimpanganMengetahui bahawa saudara melihat beberapa jenis broker dan menarik perhatian pelabur dengan gimik, tetapi ia mempunyai masalah besar!Ia tidak disyorkan untuk melabur dalam pelabur!Persimpangan

1.Tradeview

Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?-第1张图片-要懂汇

Laman web yang disyaki disesuaikan untuk orang Cina di TradeView adalah menolak produk pelaburan yang berkaitan dengan kriptografi, dan produk tersebut tidak pernah disebutkan di halaman lain!Persimpangan

     

Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?-第2张图片-要懂汇

Kami mempunyai alasan untuk berfikir bahawa ini adalah untuk membimbing pelanggan Cina untuk melabur dalam kriptografi dan produk yang berkaitan!

Negara saya ditukar untuk mata wang maya, membeli dan menjual mata wang maya sebagai lawan pusat, menyediakan perkhidmatan yang sepadan untuk urus niaga mata wang maya, pembiayaan terbitan token, dan urus niaga maya derivatif maya seperti urus niaga maya. Negara saya melalui Internet yang juga aktiviti kewangan haram.

Dalam erti kata lain, Tradeview menerima pelabur domestik untuk menjalankan pelaburan mata wang maya adalah aktiviti kewangan haram, dan pelabur juga akan dikenal pasti sebagai haram!PersimpanganPelaburan haram tidak akan dilindungi oleh China!Pengawasan yang diderita oleh TradeView oleh pelanggan China dapat dilindungi dengan berkesan!Jadi pelanggan Cina melabur dalam mata wang maya di platform mereka seperti daging daging-pergi!Persimpangan

2.eumex

Menghadapi nama "EUMEX European Digital Stock Exchange", ia terus mengeluarkan aset kewangan maya yang berkaitan dengan unsur -unsur Cina dalam masa terdekat!Dan mendakwa bahawa "produk" nya adalah makhluk yang menggabungkan unsur -unsur tradisional Cina dan seni digital moden.

Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?-第3张图片-要懂汇

Ia juga telah meningkat kepada ketinggian, mengatakan bahawa ini bukan sekadar prasasti, tetapi tanda yang menyampaikan harapan, perpaduan dan integrasi budaya.   

Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?-第4张图片-要懂汇

Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?-第5张图片-要懂汇

Walau bagaimanapun, semua ini sebenarnya adalah lubang gergasi!Tujuan asas adalah untuk pelabur: dua inskripsi: "Chun" Spring "dan" Folog "Folong" "! Pelabur yang diilhamkan untuk melabur dalam stok digital" bantuan "dalam" EUMEX European Digital Stock Exchange "!

Semua produk di platformnya tidak dapat dijumpai di bursa arus perdana yang lain. Lain -lain.

3.ForexClub Feris Finance

Tidak boleh dipercayai!Adakah isu -isu ini di Eumex memainkan Yuanyuan Universe?-第6张图片-要懂汇

Kami mendapati bahawa produk perdagangan terminal Libertex mengandungi "kriptografi".

Domestik tidak mengiktiraf legitimasi "cryptocurrency".Forris sangat peduli tentang pasaran China begitu banyak, ia pasti mengetahui dasarnya.

Yang di atas adalah apa yang saya tahu tentang saudara saya hari ini.Persimpangan

要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

抱歉,评论功能暂时关闭!