Pembaharuan platform dek!Lihatlah!

要懂汇 19 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!

Mungkin pelabur tahu bahawa kepentingan lesen pengawalseliaan untuk platform.Lesen pengawalseliaan dengan kandungan emas akan menjadikan platform lebih dipercayai.Hari ini, detektif akan membawa anda menonton platform untuk 2 set!

1. StarTrader Star Mai

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第1张图片-要懂汇

Detektif akan log masuk ke laman web rasmi StarTrader, tetapi laman web rasmi ini sebenarnya melaporkan kepada 404. Untungnya, ia memberitahu detektif untuk pergi ke URL sandaran mereka.

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第2张图片-要懂汇

Tetapi ketika laman web Jumping Ivmarkets.net dibuka, ia akan datang!Siapa Ivmarkets Aivy?Kenapa broker lain muncul dari StarTrader?Persimpangan  

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第3张图片-要懂汇

Walau bagaimanapun, fakta -fakta ini jauh lebih ajaib daripada imaginasi detektif.PersimpanganPada akhir laman web rasmi StarTrader, saya juga menyebut Ivmarketsltd, sebuah syarikat di Cyprus!Tetapi syarikat ini tidak mempunyai lesen pengawalseliaan Cyprus!  

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第4张图片-要懂汇

Dan syarikat ini, Ivmarketsltd, berkata di laman web rasmi Ivmarkets.Persimpangan  

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第5张图片-要懂汇

Apa yang lebih letupan adalah!Sama ada syarikat Ivmarketsltd di Cyprus, atau laman web rasmi Ivmarkets, Ivmarketslimited, yang diadakan di Cyprus, atau laman web rasmi Ivmarket, yang kini berada dalam keadaan tidak ada pengawasan!

Kemudian detektif akan bertanya, apa yang anda mahu nongkrong syarikat yang tidak menguatkuasakan ini?

2. Gomarket · Gaohui

GOMARKETS · Lesen pengawalseliaan Gaohui bayi tanpa had!

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第6张图片-要懂汇

(Tangkapan skrin radexmarket, laman web rasmi redx)

Di bahagian bawah laman web rasmi RadExmarkets, badan utama syarikat yang dipromosikan oleh RadExmarket adalah: GomarketsInternationAlltdco.

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第7张图片-要懂汇

(Tangkapan skrin Gomarket · laman web rasmi Gaohui)

Di bahagian bawah laman web Gomarkets · Gaohui, badan utama Gomarket · Gaohui propaganda adalah: GomarketsInternalltd dikawal oleh Seychelles, nombor pengawalseliaan adalah: SD043.

Masalahnya ada di sini!Jelas sekali nama badan utama syarikat itu berbeza, tetapi nombor pengawalseliaan adalah sama?PersimpanganPersimpanganPersimpanganInilah tujuan sebenar penubuhan sub -brand!Permukaannya cerah dan cantik, dan nampaknya menerima pengawasan;

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第8张图片-要懂汇

Pembaharuan platform dek!Lihatlah!-第9张图片-要懂汇

Detektif yang dimuat turun MT4/5 di laman web rasmi RadExmarkets, dan mendapati bahawa nama syarikat mereka adalah semua GomarketsInternationAlltd!Ini adalah sama dengan badan utama gomarket.Dan alamat kedua juga betul, baik di Seychelles!

RadExmarkets laman web rasmi mendakwa untuk menerima Gomarketsinalltdco.Ini bukan publisiti palsu!

Dalam erti kata lain, Gomarkets · Gao Hui memberikan radexmarkets radexmarkets radexmarkets radexmarkets, yang memiliki Seychelles!Ini benar -benar tidak dibenarkan!Dengan cara ini, syarikat MT4/5 RadExmarkets yang telah diniagakan dalam transaksi tidak akan menerima pengawasan!

Dan ini juga menjelaskan bahawa apabila anda memasuki emas di GAO, semua wang telah memasuki poket Redix!Fikir baik-baik!Tidak hairanlah Gao Hui tidak dapat mendapatkan emas!Persimpangan

Melalui perkongsian kedua -dua set platform hari ini, saya berharap para pelabur dapat lebih berhati -hati ketika memilih platform!Anda boleh menyemak penilaian platform dan mulut ke atas maklumat mengenai aplikasi HUI.

要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

抱歉,评论功能暂时关闭!