Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan

要懂汇 1 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Baru -baru ini, Detektif terus menerima sumbangan pelabur utama dan kopi teknikal: cakera dana pertukaran asing HTFX dan pembukaan kolusi dalaman dan luaran kuantitatif, melalui gangguan data pelayan, untuk mencapai model perniagaan mereka yang menguntungkan, terdapat pelanggan penipuan.

Terdahulu, detektif telah menganalisis beberapa hayat masa lalu dan sekarang pembrokeran HTFX dalam banyak cara, dan mengemukakan beberapa keraguan dan penghakiman utama.

Satu lagi menyatakan bahawa semua maklumat yang dicadangkan dalam artikel itu adalah siasatan dari platform terbuka yang berwibawa di dunia.

Sila baca ini:

HTFX disyaki mengumpul dana haram!HUSHeng Group dan Yingkai Quittified adalah semua syarikat penipuan yang dibuatnya!Persimpangan

Semak semula dan merumuskan keraguan utama HTFX:

1. HTFX adalah "platform" subjek operasi dan lesen CDG Global, yang mewarisi cakera modal berjalan, terus merekrut perniagaan.Rutin khas "meninggalkan jenama, dan menukar nama untuk terus melakukannya"!

2. HTFX memulakan syarikat teknologi DMT Tech yang terdahulu (sebelumnya DMT Tech menghantar pelanggan ke HTFX melalui kerjasama teknikal, untuk mendapatkan pembahagian dan melembapkan kedua -dua pihak), menyokong pelancaran portal diri sendiri, sebagai broker dan teknikal parti.

3. Genealogi Hualheng Group Corporation: Haoyuan Junsheng, Aset Treasure, Ying Kai Queen, Treasure Equity Private, dan lain -lain di antara mereka, para pengarah syarikat -syarikat ini mempunyai pengumpulan semula dengan pengarah HTFX.

4. Beijing Haoyuan Junsheng Fund Management Co., Ltd. tidak mempunyai lesen dana!PersimpanganPersimpanganWalau bagaimanapun, dana yang tidak sah telah dijalankan untuk membolehkan dana pelaburan pelanggan terus dihantar ke dalam akaun syarikat.Sesetengah pelabur telah mengadu dan terdedah kepada jabatan yang berkaitan.

Jika anda berminat dengan 4 mata di atas, anda boleh menghidupkan semula artikel dan mengikuti langkah -langkah detektif untuk memeriksa kebenaran.

Dan perkara -perkara yang menyejukkan jauh lebih daripada itu!

Detektif menemui kebenaran yang lebih dahsyat dalam pendedahan baru -baru ini pelabur dan teknologi utama: langkah paling kritikal dalam rantaian minat HTFX dan kumpulan yang berkaitan adalah model perniagaan mereka.

1. Apakah "arbitraj kecairan" yang dikatakan oleh HTFX dan Yingkai secara kuantitatif?

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第1张图片-要懂汇

Di atas adalah butiran akaun transaksi Yingkai.

Kumpulan Penipuan HTFX mendakwa menggunakan strategi dan teknologi perdagangan yang tinggi untuk mencari peluang -peluang dari kecairan yang berbeza.

Logik perdagangan arbitraj kecairan adalah: Di bawah keadaan biasa, sebut harga kecairan yang berbeza dari pasangan mata wang yang sama harus sama, tetapi kerana pasaran tidak senonoh, harga mungkin berlaku, tetapi harga akhir masih menjadi harga akhir Konsistensi kembali.

Gambar di atas adalah tangkapan skrin rekod urus niaga yang disediakan oleh kumpulan penipuan HTFX ke akaun.

HTFX dan Yingkai secara kuantitatif mendapati bahawa penyimpangan harga tersebut telah ditemui, dan pada masa yang sama, mereka memasuki pasaran pada masa yang sama.

Malah, maklumat dalaman yang kami perolehi menunjukkan bahawa: HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif, mengganggu data pelayan, ilusi membuat keuntungan, dan pelanggan penipuan.

(Berikut adalah video langsung yang disediakan oleh pelabur ketika mengambil bahagian dalam persembahan luar talian kuantitatif yang dibuka.)

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第2张图片-要懂汇

    

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第3张图片-要懂汇

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第4张图片-要懂汇

Artikel seterusnya kami akan mendedahkan penipuan arbitraj kecairan kumpulan penipuan HTFX berdasarkan bukti yang disediakan oleh bekas orang HTFX yang tidak dikenali.

2. Skim peruntukan aset yang menguntungkan dan kuantitatif adalah seperti berikut:

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第5张图片-要懂汇

 

3. Polisi Ganjaran untuk Dana Langganan Dana Ekuiti Swasta Treasure adalah seperti berikut:

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第6张图片-要懂汇

 

4. Mod pendapatan proksi dibahagikan kepada yang berikut:

Cakera Dana Pertukaran Asing HTFX dan Yingkai Collusion Teknologi Kuantitatif Di dalam dan Luar, Mengurangkan Data Pelayan, Pelanggan Penipuan-第7张图片-要懂汇

Ia adalah untuk menggunakan penipuan sedemikian untuk membahagikan pengetua pelabur gula -gula telanjang!Biarkan ejen itu, biarkan pelabur kepala berfikir bahawa mereka telah memperoleh keuntungan, dan kemudian tarik orang!

Prinsipnya sangat mudah: selepas pelabur kepala memasuki emas, HTFX mencipta ilusi keuntungan, mendorong pelabur memasuki emas lagi, atau menarik kepala orang ke dalam emas. ., Hilang segera.Pendekatan ini sama seperti CDG Global HTFX!PersimpanganPada masa ini, detektif sudah berada di peringkat pengumpulan bukti akhir, dan ia akan menyahsulit penipuan model perniagaan HTFX melalui video.

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa jika mereka menghadapi situasi yang sama, sila hubungi detektif segera untuk pendedahan dan perlindungan hak!

Detektif QQ: 3464399446

Sila tambahkan 3 kumpulan ke Kumpulan Kuasa: 868803834

Dicetak semula pengarang dan nyatakan sumbernya: https://www.whlinkang.com/4554.html

要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

抱歉,评论功能暂时关闭!